Klantenbureau Pluryn: centrale vraagbaak en expertisecentrum

   
Ons klantenbureau is er voor het aanvragen van ondersteuning en zorg. Maar ook voor andere vragen, zoals: hoe vraag ik een indicatie of beschikking aan, welke vormen van zorg en ondersteuning zijn er, welke diensten passen bij mij en hoe kom ik aan werk of aan arbeidsmatige dagbesteding? 

Het klantenbureau is ons centrale expertisecentrum én centrale vraagbaak voor cliënten, familieleden, verwijzers en andere instanties.

Contact met het Klantenbureau

Contact opnemen met het Klantenbureau? Zie de contactgegevens onderaan deze pagina. Professionals kunnen met het klantenbureau bellen, e-mailen, chatten en WhatsAppen. Maar soms is het prettiger om even tegenover elkaar te zitten. Onze professionele medewerkers zijn er om te luisteren en te leveren.

Wilt u iemand in zorg aanmelden? Gebruik dan het aanmeldformulier.

AANMELDEN BIJ PLURYN

Het klantenbureau helpt je graag

bij het aanvragen van ondersteuning en zorg

Telefoon

Mail

Chat

Whatsapp

Zorg aanvragen