Doelgroepen

‘Je hebt een sterk merk als medewerkers er trots op zijn’

08 jul 2019

Sterk-merk-in-de-zorg-boek

Op 1 juli is het boek ‘Sterk merk in de zorg' uitgebracht. Het boek gaat over het belang van het ontwikkelen van een goed verhaal dat past bij wat je doet. En hoe zorgorganisatie Pluryn dat de afgelopen jaren heeft aangepakt. Sterk merk in de zorg is geschreven door Marian Draaisma (Marketing Director Pluryn) en Sjors van Leeuwen. Het is het derde boek in de reeks ‘Power to the People’.
 
Gevraagd naar de reden om dit derde boek te schrijven, zegt Marian Draaisma: “Voor mij is dat het delen van kennis over de kracht dat een sterk verhaal kan hebben. Als de basis van je merk klopt, dan kun je daar met elkaar aan bouwen. Jarenlang. Op een gegeven moment voel je dan dat je met elkaar snapt waar je aan werkt. Het verhaal van Pluryn werd ontwikkeld vanuit onze langetermijnvisie dat wij er zijn voor mensen met een complexe zorgvraag en dat mensen binnen hun mogelijkheden zich kunnen ontwikkelen. Dat vertaalde zich naar onze belofte: Sterker in de samenleving.”
 
Praktische inzichten en tips
In het boek Sterk merk in de zorg passeren een groot aantal bouwstenen de revue zoals merkpositionering, merkbelofte (pay-off), internal en external branding (ambassadeurs) en het bieden van toegevoegde waarde door unieke waardeproposities en merkactivaties. Met Sterk merk in de zorg deelt Pluryn graag haar kennis en ervaring over het ontwikkelen van een sterk zorgmerk en de reis die het Pluryn-merk die afgelopen jaren heeft afgelegd. Het boek staat boordevol praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, tips en tools (zoals het merkcanvas) die men kan gebruiken bij het ontwikkelen en doorvoeren van het merkbeleid. Het boek vormt een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die zich wil oriënteren op of bezig houdt met marketing, communicatie en merkbeleid in de -zorg.
 
De eerste twee boeken uit deze Power to the people-reeks gaan over de invoering en toepassing van marketing in de zorg en online marketing in de zorg. Beide boeken beschrijven hoe Pluryn dit heeft aangepakt en wat de belangrijkste lessons learned zijn geweest. Sterk merk in de zorg is verkrijgbaar bij alle bekende (online) boekwinkels, zoals Bol.com en managementboek.nl: ISBN 9789082340327.

Het klantenbureau helpt je graag

bij het aanvragen van ondersteuning en zorg

Telefoon

Mail

Chat

Whatsapp

Zorg aanvragen

Pluryn maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn.
Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan. Hier kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.

Akkoord