• Home
  • Contact
  • Formulieren
  • Wat heb je nodig voor een aanmelding bij Pluryn?
Je kunt je zelf aanmelden bij Pluryn. Je ouders, familie , wettelijk vertegenwoordiger of verwijzers kunnen dit ook doen.

Wie kan mij aanmelden bij Pluryn?

Iedereen met de juiste indicatie of beschikking kan zich aanmelden bij Pluryn. Deze beschikking krijg je van een huisarts, je wijkteam, CIZ of andere verwijzers. 

Wie kunnen jouw aanmelden bij Pluryn?

  • Jijzelf
  • Familie
  • Wettelijke vertegenwoordigers
  • Verwijzers.
Om je aan te melden, heeft Pluryn documenten nodig

Stappen voor aanmelden Pluryn

1. Aanmeldformulier: ga naar het aanmeldformulier.

2. Stappen: doorloop de 10 stappen van het aanmeldformulier.

3. Gegevens: vul hier je gegevens in.

  • Jongere/ volwassen cliënt: naam, contactinformatie, BSN nummer
  • Ouders: naam, contactgegevens van ouders. 
  • Hulporganisaties: Naam en contactgegevens.
  • School: naam en contactgegevens
  • Huisarts en apotheek: naam en contactgegevens. 

4. Documenten: we vragen je om de volgende gegevens te uploaden:

  • Verklaring voor toestemming: wij vragen je om een verklaring in te vullen dat wij jouw info aan anderen mogen vragen. Dit formulier kun je hier downloaden.
  • WLZ indicatie of beschikking jeugdzorg: wij ontvangen graag een kopie van de WLZ-indicatie. Of de beschikking jeugdzorg, die je hebt ontvangen van jeugdzorg. Heb je deze documenten niet? Dit kan je dan vragen bij je huisarts, wijkteam of CIZ.
  • Overige informatie: daarnaast vragen we je om andere info te uploaden die belangrijk is voor de zorgaanvraag, zoals een diagnose of een IQ onderzoek.

MELD JE AAN

Bel het klantenbureau over de wachttijden

Ik heb me aangemeld, en nu?

Gesprek met medewerker
Binnen 5 dagen na je aanmelding belt een medewerker van Pluryn je. Tijdens het gesprek stelt de medewerker je wat vragen. We kijken of Pluryn jou wel de juiste hulp kan geven.

Wachtlijst
Heb je het gesprek gehad. En kunnen wij je hulp bieden? Dan kom je op een wachtlijst. De wachttijd kan per aanmelding verschillen. Wil je weten wat de wachttijden zijn? Dit kan het klantbureau je vertellen.

BEL KLANTENBUREAU OVER WACHTTIJDEN

241217-Jet-Hoeve-Maartje-van-Gorp-4040

Heb je vragen tijdens je aanmelding?

Wil je hulp met het aanmelden? Ons klantbureau zit voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden!
Je kunt ons bellen op het nummer 088-799 50 00 of mailen op klantenbureau@pluryn.nl.

Het klantenbureau helpt je graag

bij het aanvragen van ondersteuning en zorg

Telefoon

Mail

Chat

Whatsapp

Zorg aanvragen