Kwaliteitsrapport 2022 Pluryn verschenen

27 jun 2023

‘Samen werken aan kwaliteit van zorg’ is de titel van het Kwaliteitsrapport 2022 van Pluryn. Enkele jaren geleden nam Pluryn afscheid van de traditionele manier van verantwoorden. Een periodieke externe beoordeling op basis van bijvoorbeeld ISO of HKZ is niet langer leidend bij het werken aan kwaliteit. Gezamenlijk reflecteren, leren, verbeteren en de dialoog aangaan wel.   

Waar die omslag toe leidde, is te lezen in het Kwaliteitsrapport 2022. Je leest wat er goed ging en waar we trots op zijn. Het rapport geeft ook dilemma's en verbeterpunten weer, op verschillende onderwerpen.   
 
Verder bevat het Kwaliteitsrapport kerngetallen en informatie over Pluryn. Ook kun je achtergrondverhalen over cliënten en medewerkers lezen, een video bekijken en naar een podcast luisteren. De Centrale Ondernemingsraad en de Centrale Cliëntenraad reflecteerden op het rapport. Hun bevinden kun je ook teruglezen.  

Eenvoudige versie
Er is ook een eenvoudige versie van het Kwaliteitsrapport. De inhoud van het uitgebreide rapport is samengevat en omgezet in eenvoudige taal. Zodat het voor iedereen begrijpelijk is. 

Jaarrekening
De financiële resultaten van Pluryn over 2022 vind je in de Jaarrekening 2022

Het klantenbureau helpt je graag

bij het aanvragen van ondersteuning en zorg

Telefoon

Mail

Chat

Whatsapp

Zorg aanvragen