Kwaliteitsrapport 2021 - Samen voor persoonsgerichte zorg

02 jun 2022

Het jaar 2021 was er één van uitdagingen en de schouders eronder. Van kritisch kijken wat moet beter en van trots op wat samen is gerealiseerd. Het kwaliteitsrapport 2021 brengt dit in beeld. Het laat zien met welke dilemma’s Pluryn te maken had. Met name de coronapandemie en de arbeidskrapte legden druk op onze medewerkers, cliënten en jongeren. Ook de financiële situatie van Pluryn zorgde voor uitdagingen. Er is enorm hard gewerkt om te overleven. Om de zorg voor cliënten en jongeren door te laten gaan. Dat is gelukt en daar zijn we trots op.  
 
Het kwaliteitsrapport bevat informatie en achtergrondverhalen van cliënten en medewerkers. We maakten een uitgebreide versie en een versie in eenvoudige taal. Ook is er een praatplaat die het jaar samenvat. 
 
Vanzelfsprekend gaan we verder met het verbeteren van kwaliteit. Dat is een continu proces. Samen gaan we voor nog betere persoonsgerichte zorg. 

Het klantenbureau helpt je graag

bij het aanvragen van ondersteuning en zorg

Telefoon

Mail

Chat

Whatsapp

Zorg aanvragen